U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Wij zijn uitstekend per email te bereiken via [email protected] Wij beantwoorden uw e-mail binnen 24 uur. Wanneer uw vraag betrekking heeft op een reeds geplaatste bestelling dan raden wij u aan om eerst in te loggen in ons systeem, hier vindt u uw orderstatus, factuurgegevens en eventuele Track & Trace codes.
Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.
U kunt ons bereiken op 0592 201 210
Bent u tevreden over ons: vertel het anderen! Bent u ontevreden: vertel het ons...
Hoewel we allemaal ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen, gaat er helaas ook wel eens iets mis. Indien u een slechte ervaring heeft, horen we dat graag en proberen wij uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. U kunt deze telefonisch of per mail doorgeven.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Download Algemene voorwaarden (PDF)